Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Shop Your Hearth Out, Wrap It Into Plastic and Flush It with a Drinkable Water
Staniczek, Jan ; Jansa, Jakub (oponent) ; Šrámek, Jan (vedoucí práce)
Cílem práce je analýza konzumní společnosti a mechanismů obchodu prostřednictvím fiktivní osoby tzv. "neomoderního člověka."
Analýza jarní vládní krize krize 2011
Rakušanová, Františka ; Lupač, Petr (vedoucí práce) ; Sládek, Jan (oponent)
Bakalářká práce Analýza jarní vládní krize 2011 se věnuje procesu intermediálního nastolování agendy v období od dubna do června 2011. V rámci empirické části jsou s využitím kvantitativní obsahové analýzy zkoumány explicitní odkazy médií na další média. Analyzovány jsou zpravodajská televizní, rozhlasová a tištěná média s jejich internetovými portály.Teoretickým východiskem práce je vztah médií a politiky a teorie nastolování agendy. Klíčová slova intermediální nastolování agendy, jarní vládní krize 2011, média, politika, obsahová analýza 4
Fenomén televizního pořadu Q (Queer) v České televizi
Filičková, Andrea ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Kiczková, Zuzana (oponent)
Základním rámcem diplomové práce je analýza televizního pořadu Q, který vysílá Česká televize a který mapuje queer subkulturu nejen v ČR, ale i v zahraničí, zabývá se hledáním identit napříč pohlavími, narušuje konvence vycházející z hodnot heteronormativní společnosti. Název pořadu přímo odkazuje k pojmu queer, který představuje společenský fenomén přinášející genderovou a sexuální diverzitu a pluralitu. Práce zkoumá genezi pořadu od jeho vzniku, přes výrobu, zařazení do vysílání až po jeho zrušení a nahrazení jiným formátem. Diskutuji, jaké jsou motivace a důvody tvůrců a managementu k prosazení pořadu do programové skladby, jaké jsou přitom procesy rozhodování a produkční mechanismy, nebo jak tvůrci/tvůrkyně pracují v pořadu s feministickými teoriemi a genderovými aspekty. Práce zohledňuje také dlouhodobý vývoj sledovanosti pořadu. Hlavní metodou práce je kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů s tvůrci pořadu. Z hlediska mediální produkce se práce zabývá postupy organizace práce při tvorbě pořadu Q.
Shop Your Hearth Out, Wrap It Into Plastic and Flush It with a Drinkable Water
Staniczek, Jan ; Jansa, Jakub (oponent) ; Šrámek, Jan (vedoucí práce)
Cílem práce je analýza konzumní společnosti a mechanismů obchodu prostřednictvím fiktivní osoby tzv. "neomoderního člověka."
Národní muzeum pohledem vybraných médií - možnosti a limity médií jako historického pramene
Hadaš, Jiří ; Woitschová, Klára (vedoucí práce) ; Jůn, Libor (oponent)
Existuje mnoho pramenů, ze kterých je možno čerpat historii Národního muzea. Rovněž je řada studií a monografií týkajících se historie Národního muzea, nicméně žádná z těchto prací nezkoumá média, zvuková či audiovizuální, jako samostatný historický pramen. Média jsou zvláštním pramenem, z něhož lze čerpat specifické a autentické informace o Národním muzeu. Filmové záznamy, stejně jako rozhlasové přinášejí řadu poznatků a doplňují historii Národního muzea. Tato studie zhodnocuje úlohy médií jako informačního zdroje o dějinách Národního muzea spolu s identifikací limitů této pramenné formy. Na základě historiografických postupů a dále metod známých z oblasti mediální vědy bylo prostřednictvím kvantitativní a kvalitativní analýzy umožněno provést výzkum jedinečných historických pramenů v podobě televizních a rozhlasových záznamů, které přináší poznatky týkající se Národního muzea. Ve vybraném období, kterým je v případě rozhlasových záznamů konec druhé světové války a v televizním vysílání rok 1953 a které je v obou případech vymezeno rokem 1993, je proveden rozbor těchto médií z hlediska jejich využití jako historických pramenů. Ve zkoumaném období byla zjištěna žánrová pestrost, která zejména v televizních pořadech nabídla zpravodajství a publicistiku, naučné, ale i zábavní pořady. Tyto pořady...
Fenomén Singles a jeho mediální obraz
Nováková, Barbora ; Balon, Jan (vedoucí práce) ; Mazáková Šetinová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce "Fenomén singles a jeho obraz v masových médiích" se zabývá mediálním obrazem singles tak, jak jej vytvářejí populární české deníky a jejich internetové obdoby. Teoretická část práce je věnovaná uvedení do problematiky singles, vysvětlení terminologie a vzniku tohoto fenoménu či popisu životního stylu singles. Dále jsou zde vymezena masová média a jejich význam při utváření názoru širší veřejnosti. Praktická část obsahuje teoretický popis zvolené metody a pak její aplikaci na fenomén singles. Ta zjišťuje významy, které jsou singles v médiích připisovány. Výzkum byl proveden na dvou stech předem zvolených článcích. Samotný závěr práce obsahuje shrnutí výzkumu a interpretace provedené na základě teoretického zpracování zvolené problematiky.
Fenomén televizního pořadu Q (Queer) v České televizi
Filičková, Andrea ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Kiczková, Zuzana (oponent)
Základním rámcem diplomové práce je analýza televizního pořadu Q, který vysílá Česká televize a který mapuje queer subkulturu nejen v ČR, ale i v zahraničí, zabývá se hledáním identit napříč pohlavími, narušuje konvence vycházející z hodnot heteronormativní společnosti. Název pořadu přímo odkazuje k pojmu queer, který představuje společenský fenomén přinášející genderovou a sexuální diverzitu a pluralitu. Práce zkoumá genezi pořadu od jeho vzniku, přes výrobu, zařazení do vysílání až po jeho zrušení a nahrazení jiným formátem. Diskutuji, jaké jsou motivace a důvody tvůrců a managementu k prosazení pořadu do programové skladby, jaké jsou přitom procesy rozhodování a produkční mechanismy, nebo jak tvůrci/tvůrkyně pracují v pořadu s feministickými teoriemi a genderovými aspekty. Práce zohledňuje také dlouhodobý vývoj sledovanosti pořadu. Hlavní metodou práce je kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů s tvůrci pořadu. Z hlediska mediální produkce se práce zabývá postupy organizace práce při tvorbě pořadu Q.
Možnosti a souvislosti působení volebních kampaní na veřejné mínění: sociologická analýza prezidentských voleb v České republice 2013
Illmannová, Anne ; Vinopal, Jiří (vedoucí práce) ; Sládek, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi volebních kampaní a jejich působností na veřejné mínění u příležitosti první přímé volby prezidenta České republiky. V práci je představen systém veřejnosti - politiky - médií, v jehož rámci k ovlivnění dochází a pomocí kterého se pokusím nalézt odpověď na otázku, jak efektivně lze volebními kampaněmi ovlivnit volební rozhodnutí. Proběhnuvší volební kampaně byly jedinečné v mnoha ohledech - vyvolaly zatím nevídanou odezvu jak od veřejnosti, tak médií, která se blížila volebnímu chování ve Spojených státech amerických, jejichž prezidentské kampaně jsou mnohými považované za vzorové. Teoretické zakotvení poslouží k analýze volební kampaně Karla Schwarzenberga, který svou online kampaní dosáhl výsledků, které zaskočily mnohé výzkumné agentury měřící volební preference, a ukázal, čeho všeho je schopný volební tým, má-li za sebou širokou podporu z řad veřejnosti. Dále uvedu hodnocení volební kampaně K. Schwarzenberga odborníky z řad politologů, sociologů a jiných profesí. Klíčová slova: Veřejnost, veřejné mínění, možnosti ovlivnění veřejného mínění, masmédia, volební kampaně, americké volební kampaně, volební kampaň K. Schwarzenberga

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.